Archyvas: 000 007 014 021 028 035 042 049 056 063 070 077 084 091 098 105 112 119 126 133 140 147
Rodyti: Pavadinimus Apžvalgas Viską


 Robotic warrior by PWP
Parsisiųsti4kb intro from The Alternative Party '03

4k intro, kuri buvo nominuota scene.org apdovanojimams. Nuo pat Breakpoint'o norėjau pažiūrėti šią demo (na taip - demo, nes neišplėstas VIC-20, kuriam padaryta ši demo, teturi 4kb atminties) ir tik dabar pagaliau gerieji sceneriai nucapturino video!
Vienu žodžiu - valdo! Gera muzika, apokaliptinė istorija ir balso sinchronizacija padaro šia demo gan įdomiu reginiu (paveiklėliai to neatspindi - būtina pažiūrėti pačią demo). Rekomenduoju visiem oldskool'o megėjams ir nemegėjams:) Tiems kam patiks galite dar pažiūrėti pwp - liberation - panašiai įkvepainti istorija:), bei paklausyti originalios arba mixuotos muzikos.

OneHalf
2004 | 09 | 09

Paveiksliukai: 






 Kings of the Playground by Equinox
Parsisiųsti64kb intro from Scene Event '04

Va čia tai stilius! Viskas, ko reikia tikrai gerai 'invitation intro' - logotipas (Evoke), aprašymai ir netgi kubai su ūsais :) - ir viskas 64 kilobaituose. Our toys are the best in town! Rekomenduoju.

NeARAZ
2004 | 09 | 05

Paveiksliukai: 






 Stuckelwerk by Black Maiden
Parsisiųstidemo from Underground Conference '02

Wahoo toonshading! Gero dizaino požymiai yra, šiokia tokia muzika (kaip kam patinka) yra, vietomis nuobodu. Bet juk toonshading'as! :)

NeARAZ
2004 | 08 | 31

Paveiksliukai: 






 Meteor by Marshals
Parsisiųstidemo from Marast '04

(dėmesio - atrodo, reikia DX9 lygio vaizdo plokštės)
Standartinis senų demo stilius - krūva 'efektų', einančių vienas paskui kitą; ir šiek tiek 'poezijos' šone ('polygons are pop stars!). Vistik gera demo ir geri efektai :)

NeARAZ
2004 | 08 | 26

Paveiksliukai: 






 So Abstract World by Throb & the|neonray
Parsisiųstidemo from Millenium.by '02

Senas kaimynų rusų darbas. Kai kur gerai (tekstai, 'dezainas'), kai kur - nelabai. Normali demo, ir tiek :)

NeARAZ
2004 | 08 | 21

Paveiksliukai: 






 Yellow rose of texas by Fit & Bandwagon
Parsisiųsti4kb intro from Assembly '03

Scene.org Awards nugalėtojas. Super 4kb intro su primityviu vaizdu, bet su super vaizdo ir garso sinchronizacija.

OneHalf
2004 | 08 | 16

Paveiksliukai: 






 Assembly
demoparty from '04

Diena #1: 08/04, trečiadienis

Su NeARAZ'u baiginėjam demo, ir neužilgo, vakare, aš turiu išlėkti į Vilnių, o kitos dienos ryte iš ten su ReJ ir simple į Suomiją/Helsinkį/Assembly'04. Po kelių valandų lakstymo ir bilietų (ne)užsakinėjimo/(ne)pirkimo, bilietą įsigyju tik aš vienas ir kelionę nukeliam iš ketvirtadienio ryto į ketvirtadienio vakarą. Nėra to blogo kas neišeitų į gerą: bus daugiau laiko demo patvarkyti...

Diena #2: 08/05, ketvirtadienis

Standartinis pasilinksminimas prieš išvažiuojant į kelionę:

  • sudarinėti reikalingų daiktų/darbų sąrašą
  • rinktis daiktus/atlikti darbus
  • pildyti sąrašą
  • (pradėti nuo pirmo punkto ir taip be galo arba iki išvykimo deadline'o)

Atsiimu (užsakytą) bilietą, taigi apsigalvoti (nevažiuoti) kažkaip jau būtų kvailoka...

Berašant savo demo į kompaktą nusprendžiu pasitikrinti demo pridavimo deadline'ą ir vos negaunu infarkto supratęs, kad demo reikia priduoti iki ketvirtadienio (t.y. šios dienos) vakaro, tai reiškia, kad aš niekaip nespėsiu... Visgi galų gale paaiškėja, kad aš klaidingai supratau ir mano deadline'as tik kitos dienos vakare.

Sėkmingai nusigaunu į Vilnių ir, žinoma, kelionė nebūtų kelionė, jei niekas iš bendrakeleivių nevėluotų...

Važiuojant į Taliną susėdam trise kartu ir trukdom bendrakeleiviam miegot iki 2-iejų nakties kalbėdami apie demo-intro-darbą-Braziliją ir pan.

Diena #3: 08/06, penktadienis

9 val. ryto sėdim Talino uoste ir bandom neužmigti belaukdami kelto (visi miegoję po kelias valandas...).

Praėję bilietų + pasų kontrolę bei beveik neegzistuojančias sienas patenkame į greitaeigį keltą Talinas-Helsinkis. 1:40min ir tu jau pas suomius. Tam, kad net šitas trumpas laiko tarpas neprailgtų, galima grožėtis dideliais alkoholio kiekiais bei pratintis prie suomiškų kainų...

Išlipę iš kelto pėsčiom nukabliuojam iki traukinių stoties iš kur, anot Assembly web puslapio, į Assembly važiuoja visi traukiniai. Greitai paaiškėja kodėl: Hartwall arena, kurioje vyksta demoparty, yra kitoje stotelėje nuo Helsinkio stoties. 2 eurai (gali važinėtis 1h visais traukiniais Helsinkio ribose) + 800 metrų pėsčiomis ir mes jau vietoje, belieka įrodyti, kad Nesnausk! yra verti oldskool bilieto (t.y. 40% nuolaidos ir teisės įeiti į oldskool area). Nuolaidą gauname, bet bilietus (žiūrėti nuotrauką pačiame viršuje) gauname mėlynus - t.y. tokius kaip eiliniai geimeriai. Esmė tame, kad žali pasibaigę, be to į oldskool area ir taip visus įleidžia :)

Prie pagrindinio įėjimo gan griežta kontrolė:

  • negalima įsinešti ginklų, t.y.: šautuvų, peilių, atsuktuvų, žirklių ir pan.
  • negalima įsinešti ir vartoti viduje atlkoholio bei narkotikų
  • kiekvieną kartą įeinanat kuprinės yra tikrinamos
  • rūkyti galima tik išėjus į lauką, tam yra išskirta speciali aptverta aikštelė su atsikiru įėjimu
  • į vidų neįleidžiami asmenys, nesaikingai pavartoję alkoholio
  • draudžiama naudoti nelegalią programinę įrangą (nors tiesą sakant niekas šito netikrino ir esu tikras, kad jos buvo su kaupu...)
Visos šios taisyklės yra gan didelė priešingybė BreakPoint'ui, kur vyksta laisvas lėbavimas.

Pirmas dalykas ką padarom atėję: žvilgtelim į salę. "WOW, that's f*ckin' impresive" - tai buvo vienintelis dalykas, ką aš sugebėjau išlementi tuo momentu. Galite žvilgtelti į nuotrauką, bet jokia nuotrauka neatstos to vaizdo. Tai (ekranų šviesas, švyturėlius, šviestuvus ir šurmulį) reikia pamatyti gyvai (nors iš kitos pusės AND sakė, kad tai palieka įspūdį tik pirmą kartą). Kameros objektyvas neapima viso to: žmonės prie kompų sėdi ne tik salės apačioje, bet ir kokiose 8-iose (žiūrovų) eilėse iš šonų bei keletoje kitų patalpų aplinkui.

Ką galima veikti atvykus į Assembly:

  • baiginėti savo demo (jei turi kompiuterį atsivežęs)
  • kalbėti su kitais sceneriais/geimeriais
  • eit klausyt seminarų
  • užsiiminėti įvairiomis sporto atrakcijomis: futbolas, gatvės krepšinis, CD mėtymas, kietųjų diskų mėtymas, Dance Dance Revoliution (toks žaidimas, kur tau rodo rodykles ant ekrano, o tu turi paspausti atitinkamą didelį mygtuką ant žemės su koja - rezultate gaunasi kažkas panašaus į šokimą), dar vienas panašus žaidimas į DDR tik reikia žaist rankomis; ir dar krūva kitų, kurių aš nepamenu
  • žaisti kompiuterinius žaidimus
  • dalyvaut įvairiuose turnyruose
  • žiūrėt turnyrus/konkursus
  • drybsoti/miegoti ant Hewlett Packard pagalvių, kurias gale demoparty buvo galima išsivežti nemokamai. Norėjau ir aš vienos (arba kelių), bet kur tu tokią sugrūsi į autobusą...
  • siųstis ir žiūrėti filmus
  • kalbėtis su vietoje esančia chebra per internetą
  • vakare eit į tekkno party
  • valgyti macdonalde
  • užimti kieno nors kito kompiuterį ir naudoti jį pagal paskirtį
  • ...ir visais kitais būdais linksmai leisti laiką...

Paklausom porą seminarų:

  • farbrausch'ų (gizmo ir fiver2) apie generuotas tekstūras, modeliavimą ir t.t. Seminaras spiria: daug naudingos informacijos, gerai pateikta, linksma atmosfera - laikas tikrai neprailgsta. Vienas iš įdomesnių farbrausch'ų pateiktų aspektų yra tai, kad demo/intro vis mažėja, ir galima padaryti vis daugiau vis mažesniame kilobaitų kiekyje, todėl iš 64k visi pereidinės į 4k, o iš demo į 64k, o pats demo išnyks (arba jame varžysis tik visokie nevykėliai kaip kad 'Nesnausk!' - aut. past.). Aš ne visai sutikčiau su tuo ką jie sakė (bent jau dėl demo išnykimo), bet Assembly intro 4k rungtis parodė, kad jie buvo dalinai teisūs...
  • antras seminaras apie kompresiją, 64kb ir 4kb intro darymą. Šis nuobodesnis: bičas pasakoja apie kompresijos algortimus, datos paruošimą kompresijai (šita dalis visai įdomi), kai pradedamas rodyti assembler'io kodas ir aiškinti apie header'ių apkarpymus, pertvarkymus ir pan. man pasidaro gan nuobodu ir aš išlekiu linksmintis pas vietinius bmx'erius (ten praleidau daug gero laiko, bet kadangi tai stipriai ne į temą, tai šią dalį praleisiu). Vėliau ReJ sakė, kad į galą seminaras pasidarė vėl įdomus.
Kol aš tūsinausi su vietiniais bmx'eriais ReJ su simple paklausė dar keletą seminarų:
  • werkkzeug workshopas - buvo pasakojama kaip naudotis werkkzeug redaktoriumi (tiem kas nežino: tai yra tas redaktorius, su kuriuo farbrausch'ai daro demo/intro). ReJ sakė, kad tas redaktorius ne toks jau geras: t.y. redaguojant ne viską su viskuo gali sujungti, kaip kad atrodo, kad turėtų būti galima (t.y. float'as float'ui nelygus ir pan)
  • conspiracy intro engine - conspiracy pristatė savo redaktorių, kurį naudoja savo demo/intro kūrimui. Jų redaktorius - grynas 3dsMax'o klonas, tai tipo yra privalumas, nes nereikia modeliuotojams persiorientuoti prie naujo tool'so
  • AND prezentacija apie Squish ir Zoom3. AND galbėjo lėtai ir neskubėdamas, tai niekaip neįsitilpo į vieną valandą, todėl kitą dieną aš turėjau galimybę paklausyti antrą dalį, kuri buvo tikrai naudinga. Tikiuosi šios prezentacijos (ir kitų) bus galima parsisiųsti video

Grįžęs paklausau dar vieną seminarą apie Lucas Arts žaidimus. Na, aš nelabai žinojau tuos žaidimus, tai man didelio įspūdžio nekėlė, tačiau kita chebra beveik meldėsi tam bičui, kuris darė prezentaciją. Bet kokiu atveju seminaras buvo įdomus ir linksmas, taigi nuobodžiaut nereikėjo.

Kažkuriuo metu prabėgom paklausom šiek tiek music competition - yra tikrai gerų gabalų, kitkas šiek tiek ne mano skoniui. Į vakarą pagaliau prasideda kiek įdomesnės rungtys: graphics ir 4k intro (kaip žinoma intro ir demo rungtys yra labiausiai laukiamos iš visų). Beje, prasidėjus kokiai nors rungčiai, pagrindinėje salėje visi turi išjungti monitorius, lempas ir muziką ir, kad ir kaip keista bebūtų, visi tai ir padaro. Na kartais atsiranda koks geimeris, kuris neišjungia, tai man taip ir knietėdavo į tokį paleisti iš butelio. Dažiausiai užtekdavo, kad apsauga jam nuo balkono prožektorium paspigintų ir jis susiprasdavo, kad kažkas ne taip, o jei nesusiprasdavo, tai apsauga nueidavo su juo pakalbėti (kai apsauga ateina su tavim pakalbėt asmeniškai tai yra nelabai gerai...). Bendrai sakant, tvarka yra.

4k intro rungtis. Na ką čia galima pasakyti - 'this totaly rox'. Daug darbų ir vieni už kitus geresni... Viename intro "sudėtas" miestas, kitame robotas su animacijomis. Abi intro spiria. Galiausiai parodo trečią (micropolis), kuriame yra ir miestas, ir robotas su animacijomis, ir viskas dar kokybiškiau padaryta. Sėdžiu išsižiojęs. Muzonas visų intro irgi spiria. Arenoje yra gera garso apratūra, todėl valdo tie darbai, kurie turi gerą ritmą ir sinchronizuotą vaizdą. Toliau 4k intro dar gerėja ir jau sunku darosi juos sutalpinti į savo top 5, už kuriuos ketinu balsuot. Po 4k intro rungties visi lengvai priblokšti...

Užsuku į tekkno party, kuriame yra gerokai padauginta dūmų ir gerokai per mažai besitūsinančių žmonių. Matyt kompiuterastams tai nelabai aktualu. Galiausiai nusivelku ant HP pagalvių, kur berašydamas nulūžtu. Nubudęs 6val ryto pasiimu miegmaišį ir šiaip ne taip radęs laisvos miegojimui skirtos vietos numingu dar keletą valandų. (Nuotraukoje matyti miegojimui skirta vieta trečiame aukšte. Fotografuota buvo gan vėlai - apie 12 val dienos, taigi jau nelabai daug miegančių ir gana daug laisvos vietos).

Diena #4: 08/07, šeštadienis

Atsikeliam apie 11val. Paėdam Macdonalde (kuris ištikro vadinasi kitaip, bet kam tai rūpi), nors turiu ir savo maisto. Kainos daugmaž normalios - dvigubai didesnės, nei Lietuvoje (double meal, dvigubas hamburgeris, bulvės free ir kola - 6-7 eurai).

Prasideda AND prezntacijos antroji dalis (kaip jau minėjau, tai buvo tikrai įdomu ir naudinga). Pasakoja apie metodus, kuriuos jis naudoja savo modelių kūrimui. AND būdas yra gan racionalus, ypač jei neturi didelės komandos. Viskas daroma naudojant standartinius 3dsMax'o įrankius. Man labiausiai patiko tai, kad viskam padaryti užtenka subdivide'intos dėžės (box) ir FreeForm modifier'io, juo naudojantis iš dėžės galima padaryti cilindrą ar sferą. Taigi visa intro yra padaroma 3dsMax'e naudojant elementarius primityvus, FreeForm modifier'į ir klonavimą. Gana paprasta ir efektyvu.

Per pertrauką tarp seminarų lekiame pažiūrėt robot wars'ų (tokia rungtis kur varžosi radijo bangomis valdomi robotai; tikslas yra nustumti priešininką nuo arenos; yra kelios svorio/dydžio kategorijos). Gana įdomu. Robotai įvairūs - vieni tiesiog paprastos dėžės (šituos visi padaro), kiti su spygliais, dar kiti su pjūklais (!), o kiti tokie plokšti arba smailūs, kad priekis kliūna už pačios arenos nelygumų, tačiau jie gali palįsti ir nesunkiai nustumti bet kokį kitą robotą. Pirmosios kategorijos robotai gana dideli (apie 50x50cm), taip pat vyksta ir mažų robotų (apie 8x8cm) kovos ant mažesnės arenos. (Nuotraukoje matyti mažų robotų kova; mažoji ir didžioji arena). ReJ su simple išeina kiek anksčiau į seminarą, aš lieku stebėti kovų ir į seminarą nueinu įpusėjus. Seminaro tema "Independant game developers". Seminaras gan neblogas, bet aš jau nelabai tuo domiuosi (t.y. nemokamų žaidimų kūrimu ir jų platinimu). Prezentacija daugmaž apie tai, kokie yra nemokami/pigūs žaidimų varikliai, kaip platinti žaidimą ar susirasti platintoją, ką daryti ir ko nedaryti, kad pasisektų, į kokią rinką orientuotis ir t.t. Po prezentacijos aš pasiplaunu ir nuvažiuoju į Helsinkio užmiestį pažiūrėti bmx parduotuvės.

Grįžo ReJ su simple iš prezentacijos ir vaikščiomas ratu jau kaip reikiant įkyrėjęs, todėl nusprenžiame eiti pasivaikščioti iki atrakcionų parko ir apžiūrėti Helsinkį. Praeinam pro visus atrakcionus ir ilgiau sustojam tik žaidimų kambariuose. ReJ nusprendžia vieną išbandyti - ir prileisk tu kompiuterastą prie daikto - vidury žaidimo pradingsta vibracija; baigus žaisti aparatas persikrauna parodymas keletą gan matytų dos'o ir windows'ų ekranų :)

Grįžę paėdam savo (mano) maisto, išsiverdam arbatos už 4.20 eurų kažkieno arbatinuke (kaip visada reik naudotis taisykle: "aš radau laisvą tai ir naudojuos", jei ateitų savininkas, tai tiesiog gali pasakyt "sorry" arba "do you mind?") ir nekantriai laukiam 64k intro ir demo rungčių. Apie 64k intro jau žinom, kad bus tik keturi dalyviai, kur galiausiai paaiškėja, kad jie yra tik trys :). Vienas iš jų (conspiracy) tikrai geras, kiti tokie šiaip sau - galėjo liuosiai sutilpti į 4k... Po 64k intro rungties juokavom, kad visi išėjo į 4k intro :), o mums reikėjo padaryti intro, o ne demo, tai būtume patekę į antrą-ketvirtą vietą... Kaip, kad pasakė conspiracy per apdovanojimus: "Hey guys, this might sound arrogant, but we need some competition" (tiems kas nesupranta: "Tai gali skambėt arogantiškai, bet mums reikia šios tokios konkurencijos").

Per pertrauką užsikaičiam dar arbatos, tam kad būtų ką sriubčioti per demo rungtį.

Demo rungtis praeina gana ramiai, be didelių siurprizų. Kas paliko įspūdį, tai kad nėra krūvos prastų demo (ir buvo atmestos tik trys), visos kitos demo arba geros, arba labai geros. Mūsų demo palieka vidutinį ispūdį - nelabai kam patinka antroji dalis dėl to, kad nėra muzikos (vėliau man AND sakė, kad tai atrodė kaip bugas). Juokinga buvo tai, kad net trys demo paeiliui turėjo kraujo kūnelius (kaip pasakė NeARAZ: tai yra šių metų metaball'ai:)).

Pasibaigus demo rungčiai nusprendžiame, kad aš grįšiu atskirai nuo ReJ ir simple, taigi jie nueina miegot, o aš bandau įsigyt knygą apie DemoSceną, tačiau tai yra gan problematiška, nes pardavėjai kur tai spogę. Kitą dieną, pažiųrėjęs tą knygą, nusprendžiau jos nepirkti, nes 15 eurų man pasirodė per brangu už tokią ploną knygelę (būtų buvę 15 litų būčiau paėmęs). Bevaikščiodamas ratu sutinku AND (ir dar keletą demoscenerių iš Rusijos), su kuriuo (rusų kalba) aptariame šių metų Assembly demo/intro, Rusijos demosceną, BreakPoint ir Assembly skirtumus, išklausinėju plačiau apie intro kūrimą. Įdomiai pakalbam, tik su rusų kalba man nekas... :)

4val ryto įsitaisau HP pagalvėje ir išsimiegu joje iki 10val ryto.

Diena #5: 08/08, sekmadienis

Paskutinė Assembly diena. Kai kurie žmonės jau pakuojasi daiktus ir traukia namo. Nieko gero nebevyksta, todėl aš beveik galvoju važiuot namo nesulaukus apdovanojimų ceremonijos. Jaučiasi paskutinės dienos nuotaika...

Atsitiktinai užsikabinu už maikonų pardavėjo pasakojamų istorijų. Taip praeina kokia valanda. Po to prieinu prie farbrausch'ų: chaos ir fiver2. Iš jų gana nesunku išgauti informaciją :) Šiek tiek plačiau paklausinėju apie farbrausch'us. Dabar farbrausch'uose yra 10-20 aktyvių žmonių, bet demo forntą pagrindinai palaiko visualice (kiti arba nelabai aktyvūs. arba dirba prie kitų projektų. kaip kad 96k FPS žaidimas arba werkkzeug). Visi jie pasiskirstę dviejose žaidimų kūrimo kompanijose. Vienas iš ateities planų: werkkzeug išleisti kaip komercinį projektą; visas tas reklamavimasis su 96k žaidimu (kkrieger) ir buvo reikalingas tam, kad įgyti vardą; taip pat buvo stengiamasi išleisti savo žaidimą anksčiau nei doom 3 ir half life 2, be to ketina ištaisyti bugus, sudėti nesudėtas scenas ir praplėsti iki 128kb. Fiver2 (kuris padarė visas geriausias fr demo/intro) sakė, kad jis vieną demo/intro padaro per metus (taigi mūsų su NeARAZ'u tempai, keturios demo per 8 mėnesius, yra kiek padidinti :)). Be to jis pats nėra (tiksliau nebuvo) modeliuotojas - prieš werkkzeug jis beveik nedirbo jokiu kitu modeliavimo įrankiu, todėl pereiti jam nebuvo labai jau sunku (padarau išvadą, kad geriausias demo padaro ne tikri modeliuotojai, pvz.: fiver2, AND, "Yellow rose of texas" kūrėjai). (Nuotraukoje: chaos raudona maikute, fiver2 šviesiai pilka, tarp jų fone gizmo, o dešiniausias bičas iš conspiracy).

Ateina bičai, kurie darė "Yellow rose of texas" (keista, kad aš dar neparašiau apžvalgos šiai 4k intro). Jie bendrai giria 'Nesnausk!'. Pakakalbam apie 4k ir 64k intro darymą. Jų situacija gan panaši į mūsiškę: du programeriai, kai reikia daro ir visus kitus darbus (modeliavimas, tekstūros, muzika). Patys stebisi savo 4k intro sėkme - sako, ten viskas labai jau primityvu :) Papasakoju jiem apie "Secret government thing" darymą ir muzikos su vaizdu sinchronizavimą. Galiausiai visi nueinam klausyt apdovanojimų.

Apdovanojimai (iki pat demo/intro) labai jau nuobodūs, nes yra visa begalė rungčių, kurių aš nemačiau ir kurios man visai neįdomios. Paaiškėja, kad pirmąją vietą iš 4k intro diskvalifikavo, nes buvo panaudotas remiksas kažkokio tai žinomo gabalo - organizatoriai vengia teisnių problemų. Taip pat AND sakė, kad diskvalifikavo jo draugo intro, kuri buvo verta antros vietos (buvo ištestuota tik ant GeForce'ų, o ant organizatorių Radeon'o pusė intro buvo balta...).

Demo: moppi nepateko į penketuką, o pirma vietą užėmė kokia tai apeliacija į oldskool. Mes likom 15-iolikti... na, oh well - visos demo buvo tikrai geros (šiaip standartiškai su vidutine demo gali patekti į normalią poziciją, nes būna visa krūva prastų demo; šį kartą buvo tik geros demo, taigi su vidutine demo beliko patekti tik į galą), be to kaip sakė conspiracy: "tai juk invitation - jis negali tikėtis geros vietos". Beje Farbrausch (tiksliau visualice) liko 14-iolikti, tai patys galit spręst apie rezultatus, kur fr lieka 14-iolikti. Anot simple: "jau pasivijom farbrausch'us, nebe daug belieka pasiekti" :)

Po apdovanojimų dar sutikau conspiracy. Vienas iš jų labai gyrė 'Nesnausk!', gyrė mūsų stilių ir tai, kad veikia ant visų kompų (respect NeARAZ). Sakė yra mūsų fanas (ir kiek žinau mes jau buvom įdėti į jų greets'us). Va kokie mes, dabar galim iš aukšto į visus žiūrėt ir būti visaip kaip kitaip pasikėlę :)

Ilgai nelaukęs patraukiau į Helsinkio centrą, kur apžiūrėjau keletą lankytinų vietų, mačiau freestyle (repavimo) konkursą, užėjau į Helsinkio Šiuolaikinio meno centro parduotuvę (gaila, kad nebuvo laiko parodoms pažiūrėti). Iš ten stambesnėmis gatvėmis patraukiau link kelto, tikėdamasis pamatyti Helsinkio senamiesčio. Banali truputį ta Helsinkio architektūra: 4-5 aukštų namai, su šiokiais tokiais pagražinimais; normalaus senamiesčio nėra. Pakrantė gana gražiai sutvarkyta, su daugybe rutulių, kurių pagalba nusifotografavau Helsinkio 720 laipsnių panoramoje (žiūrėti nuotrauką).

Uoste gan staigiai sulipau į keltą Helsinkis-Talinas. Taline bilietų į autobusą nebebuvo :), tai galvojau turėsiu gan daug laiko apžiūrėti Talinui, tačiau autobuse buvo laisvų vietų ir vairuotojas pardavė bilietą. Iš ten be didelių nuotykių - į Lietuvą.

Diena #6: 08/09, pirmadienis

Prieš 9val jau buvau vilniuje, o 11val - Kaune. Tai taip viskas ir pasibaigė.

Epilogas

  • 'Nesnausk!' ilgai ir laimingai gyveno ir padarė daug gerų demo ir intro... (kur jau ne - NeARAZ pastaba :))
  • kelionė tikrai įdomi ir gana nebrangi (apie 350lt į abi puses + 20-50lt vietiniam transportui + 70lt įėjimas + XXlt maistui, priklausomai nuo to kiek dažnai valgysit mac'e)
  • pagal kompų ir lanparty dydį Assembly spiria
  • integruotis lengviau su kieta, nei su eiline demoscenos chebra, nes eiliniai sėdi prie kompų, o kieta chebra viską būna padarę ir slampinėja aplinkui :)
  • norint pagerti ir pasitūsinti - važiuokit į BreakPoint'ą; norit tvarkos - važiuokit į Assembly (beje kelionė į BreakPoint'ą atsieina kiek brangiau)


OneHalf
2004 | 08 | 11

Paveiksliukai: 







Archyvas: 000 007 014 021 028 035 042 049 056 063 070 077 084 091 098 105 112 119 126 133 140 147
Rodyti: Pavadinimus Apžvalgas Viską